03 listopada 2020 20:42 | Aktualności
KOMUNIKAT DLA INTERESANTÓW
W SPRAWIE FUNKCJONOWANIA
URZĘDU GMINY W REGIMINIE
Od dnia 3 listopada 2020 r do odwołania
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną na terenie kraju oraz związaną z tym koniecznością przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, Wójt Gminy Regimin informuje, że od 3 listopada 2020r. do odwołania w Urzędzie Gminy w Regiminie oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Regiminie nie będzie odbywać się bezpośrednia obsługa interesantów. Rekomendowany sposób załatwiania spraw:
-
Poczta tradycyjna: Urząd Gminy w Regiminie
ul. Adama Rzewuskiego 19
06- 461 Regimin
-
Telefonicznie: (23) 681 17 56 lub 570 053 777
Załatwianie spraw pilnych odbywać się będzie wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.
Kasa Urzędu czynna w godzinach 8:00-12:30
Należności z tytułu podatków i opłat:
89 8213 0008 2001 0010 0306 0001 Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
06 8213 0008 2001 0010 0306 0040 Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
Zachęcamy do korzystania ze wzorów pism i wniosków dostępnych na stronie www.regimin.pl