01 lutego 2021 12:56 | Aktualności
Wójt Gminy Regimin realizując założenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Regimin” ogłasza nabór wniosków na usunięcie azbestu w 2021 roku.
W związku z faktem, iż Gmina Regimin zamierza ubiegać się o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację tego przedsięwzięcia, niezbędne jest wcześniejsze określenie listy wnioskodawców, ilości wyrobów azbestowych oraz szacunkowych kosztów realizacji zadania.
O pomoc mogą ubiegać się osoby fizyczne posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Regimin.
Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:
Termin składania wniosków: do 26 lutego 2021 r.
Odbioru, transportu i przekazania do utylizacji dokona firma wybrana przez Gminę Regimin w trybie zapytania ofertowego.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyroby zawierające azbest należy usunąć do 2032 r.
Sposób realizacji wniosków będzie jednak uzależniony od wielkości pozyskanego przez Gminę dofinansowania z WFOŚiGW. W przypadku braku uzyskania dofinansowania zadanie nie będzie realizowane. Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z usuwaniem azbestu z terenu Gminy Regimin można uzyskać pod nr tel. 23 681 17 56 wew. 29.
Wójt Gminy Regimin
/Mariola Kołakowska/