02 grudnia 2019 14:22 | Komunikaty
Regimin, 29 listopada 2019r.
B.6220.2.2017.2018.2019
KOMUNIKAT
Na podstawie art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 2081, ze zm.), Wójt Gminy Regimin niniejszym informuje, iż do Urzędu Gminy w Regiminie wpłynęło w dniu 28 listopada 2019 r. pismo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych znak: PZ-OP-OO.7030.3.4.2019.MW z dnia 25 listopada 2019 r. informujące, iż załatwienie sprawy w przedmiocie wydania opinii w sprawie warunków realizacji przedsięwzięcia pn. budowa obiektów fermy trzody chlewnej, tuczu kontraktowego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce ew. nr 12 w miejscowości Karniewo, gmina Regimin, powiat ciechanowski nastąpi do dnia 23 grudnia 2019 r.
Wójt Gminy Regimin
/-/ Mariola Kołakowska
W załączeniu:
1. kopia pisma PZ-OP-OO.7030.3.4.2019.MW
z dnia 25.11.2019r.
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie,
Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych
Otrzymują:
1.Wnioskodawca
2.Strony biorące udział w postępowaniu
wg rozdzielnika
3.a/a
Do wiadomości:
1. Tablica ogłoszeń i BIP Urzędu Gminy w Regiminie
2. Mieszkańcy wsi Karniewo