29 kwietnia 2020 15:40 | Przetargi
Numer sprawy 03/20
Regimin 2020-04-29
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/20. Nazwa zadania: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z
TERENU GMINY REGIMIN
Stosownie do art. 38 ust. 4 i 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający tj. Gmina Regimin modyfikuje treść zapisu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które dotyczą przedmiotu zamówienia, jednego z kryterium w postępowaniu, zmianie formularza ofertowego oraz wzoru umowy. W związku z powyższymi zmianami zostanie przesunięty termin składania ofert.
1) w treści SIWZ w rozdziale III pkt. 2.2 ppkt. 2.2.6:
Jest:
Odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (za wyjątkiem gruzu), zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane dwa razy w roku – (przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym) w terminach wyznaczonych w harmonogramie przez Wykonawcę (chodzi o tzw. „wystawki” gdzie ludzie z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi)
Winno być:
Odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (za wyjątkiem gruzu), zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane trzy razy (w roku 2020 jeden raz i 2021 dwa razy) – (przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym) w terminach wyznaczonych w harmonogramie przez Wykonawcę (chodzi o tzw. „wystawki” gdzie ludzie z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi)
2) w treści SIWZ w rozdziale XIV pkt. 4:
Jest:
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
przedstawione poniżej
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
Cena brutto |
60 |
Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę |
25 |
Odbieranie odpadów wielkogabarytowych |
15 |
PRZEPROWADZENIE AKCJI PROMUJĄCEJ SELEKTYWNĄ ZBIÓRKĘ ODPADÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PRZY UDZIALE URZĘDU GMINY W REGIMINIE
Waga: 25
W celu przyznania punktów za powyższe kryterium Zamawiający stosuje pod kryteria:
1) przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących się w placówkach
oświatowych na terenie Gminy Regimin
Przygotowanie ulotek/broszurek dla uczniów szkół:
a. Szkoła Podstawowa w Regiminie – około 242 uczniów
b. Gimnazjum w Regiminie – około 47 uczniów
c. Szkoła Podstawowa w Szulmierzu – około 87 uczniów
d. Szkoła Podstawowa w Zeńboku – około 52 uczniów
Razem około 428 ulotek/broszurek
Ulotka/broszurka powinna zawierać takie informacje jak:
- kompendium wiedzy o odpadach
- najważniejsze informacje o systemach selektywnej zbiórki odpadów
- jak segregować
- dlaczego warto segregować
- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach
- recykling, odzysk, zasady 3R
- ekologiczne aspekty segregacji odpadów
Projekt ulotek/broszurek i ich treści należy opracować w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.
Deklaracja wykonawcy - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;
0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie
2) Przeprowadzenie w każdej ze szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę:
Przeprowadzenie pogadanek na temat gospodarki odpadami w w/w placówkach oświatowych w formie przygotowanej prezentacji na temat:
- pojęcia związane z gospodarowaniem odpadów,
- konieczność segregacji odpadów,
- sposoby zmniejszenia ilości generowanych odpadów,
- pomysły na ponowne wykorzystanie niektórych odpadów.
- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach
Terminy pogadanek zostaną ustalone w trakcie trwania umowy.
Każde spotkanie (pogadanka) powinno trwać minimum 30 minut, powinno być przeprowadzone przy użyciu pomocy dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego.
Deklaracja wykonawcy - przyznanie 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;
0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie
Skutkiem niedotrzymania powyższych deklaracji związanych przeprowadzeniem akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w szkołach przez wykonawcę będzie kara pieniężna, która zostanie wskazana w umowie w kwocie 9 000 zł za niedotrzymanie warunków umowy.
ODBIERANIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH
Waga 15
Deklaracja wykonawcy - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia odbioru odpadów 4 razy w roku; 0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie
Jeżeli wykonawca zadeklaruje, że odbierze odpady 4 razy w roku to wyznaczy te terminy w harmonogramie.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Cena minimalna
Ocena punktowa = …………….................................. X 60 punktów
Cena badana
Winno być:
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
przedstawione poniżej
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
Cena brutto |
60 |
Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę |
25 |
Termin płatności faktury |
15 |
PRZEPROWADZENIE AKCJI PROMUJĄCEJ SELEKTYWNĄ ZBIÓRKĘ ODPADÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PRZY UDZIALE URZĘDU GMINY W REGIMINIE
Waga: 25
W celu przyznania punktów za powyższe kryterium Zamawiający stosuje pod kryteria:
1) przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących się w placówkach
oświatowych na terenie Gminy Regimin (U)
Przygotowanie ulotek/broszurek dla uczniów szkół:
a. Szkoła Podstawowa w Regiminie – około 242 uczniów
b. Gimnazjum w Regiminie – około 47 uczniów
c. Szkoła Podstawowa w Szulmierzu – około 87 uczniów
d. Szkoła Podstawowa w Zeńboku – około 52 uczniów
Razem około 428 ulotek/broszurek
Ulotka/broszurka powinna zawierać takie informacje jak:
- kompendium wiedzy o odpadach
- najważniejsze informacje o systemach selektywnej zbiórki odpadów
- jak segregować
- dlaczego warto segregować
- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach
- recykling, odzysk, zasady 3R
- ekologiczne aspekty segregacji odpadów
Projekt ulotek/broszurek i ich treści należy opracować w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.
Deklaracja wykonawcy - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;
0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie
2) Przeprowadzenie w każdej ze szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę (LE):
Przeprowadzenie pogadanek na temat gospodarki odpadami w w/w placówkach oświatowych w formie przygotowanej prezentacji na temat:
- pojęcia związane z gospodarowaniem odpadów,
- konieczność segregacji odpadów,
- sposoby zmniejszenia ilości generowanych odpadów,
- pomysły na ponowne wykorzystanie niektórych odpadów.
- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach
Terminy pogadanek zostaną ustalone w trakcie trwania umowy.
Każde spotkanie (pogadanka) powinno trwać minimum 30 minut, powinno być przeprowadzone przy użyciu pomocy dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego.
Deklaracja wykonawcy - przyznanie 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;
0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie
Skutkiem niedotrzymania powyższych deklaracji związanych przeprowadzeniem akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w szkołach przez wykonawcę będzie kara pieniężna, która zostanie wskazana w umowie w kwocie 9 000 zł za niedotrzymanie warunków umowy.
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY (F)
Waga 15
W kryterium płatności faktury (F) – rozpatrywany będzie czas realizacji płatności faktury VAT, jaki Wykonawca wskaże w formularzu oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni. Najdłuższy możliwy termin płatności faktury wynosi 30 dni. Zgodnie z poniższym schematem Wykonawca może zaproponować termin płatności faktury w jednym z poniżej podanych wariantów.
0 punktów - termin płatności wynoszący co najmniej czternaście (14) dni mniej niż dwadzieścia
jeden (21) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez
wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
7,5 punktu - termin płatności wynoszący co najmniej dwadzieścia jeden (21) dni mniej niż
trzydzieści (30) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez
wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
15 punktów - termin płatności wynoszący trzydzieści (30) dni od dnia doręczenia
zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy
oraz zgodny z umową.
Wskazanie terminu płatności krótszego niż 14 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.
CENA BRUTTO (C)
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Cena minimalna
Ocena punktowa = …………….................................. X 60 punktów
Cena badana
Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą z sumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Op = C + F + U + LE
gdzie:
Op – ocena punktowa oferty wynikająca ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za
poszczególne kryteria;
C – liczba punktów otrzymana w kryterium cena;
F – liczba punktów otrzymana w kryterium termin płatności faktury (max. 15 pkt.).
U – liczba punktów otrzymana w kryterium przeprowadzenie akcji promującej selektywną
zbiórkę (przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących
się w placówkach oświatowych na terenie Gminy Regimin), (max. 15 pkt.).
LE – przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę – (Przeprowadzenie w każdej ze
szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę), (max. 10 pkt.).
3) w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ:
Jest:
oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:
Wynagrodzenie za 1 miesiąc realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł
podatek VAT…....% ............................................................................................zł
cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł
(słownie: .....................................................................................................................................)
WARTOŚĆ CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA OD 01.07.2020r. DO 31.12.2021r.
Wartość oferty wynosi:
cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł
podatek VAT…....% ............................................................................................zł
cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł
(słownie: .....................................................................................................................................)
Winno być:
Oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków, projekcie umowy i załącznikami stanowiącymi integralną część SIWS za cenę:
Rodzaj odpadów
|
Szacunkowa ilość odpadów w Mg |
Cena jednostkowa netto zl
|
Stawka oraz kwota podatku VAT |
Cena jednostkowa brutto zł
|
Wartość brutto zł (ilość, kolumna 2 x kolumna 5)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne |
1 583,46 |
|
|
|
|
Segregowane odpady komunalne (metale i tworzywa sztuczne) |
59,79 |
||||
Segregowane odpady komunalne (Szkło) |
76,95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Segregowane odpady komunalne (papier i tektura) |
48,11 |
|
|
|
|
Segregowane odpady Komunalne (odpady zielone - bioodpady) |
|
|
|
|
|
71,44 |
|||||
Odpadów z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi) |
42,42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odbiór odpadów z PSZOK |
68,52 |
||||
Razem |
1 950,69 |
X |
X |
X |
|
SZACUNKOWA WARTOŚĆ CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA OD 01.07.2020r. DO 31.12.2021r.
Wartość oferty wynosi:
cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł
podatek VAT…....% ............................................................................................zł
cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł
(słownie: .....................................................................................................................................)
4)w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
zmieniono zapis ze względu na zmiany jednego z kryteriów w postępowaniu
Z:
Zobowiązujemy się do przeprowadzenia odbioru odpadów wielkogabarytowych 4-razy w roku TAK / NIE*
Na:
Zobowiązujemy się do udzielenia czasu realizacji płatności za fakturę na okres 14 /21 / 30* dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
5) do treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
dodano pkt 5. Którego zapis brzmi:
Oświadczamy, że zostały uwzględnione przy wycenie załączniki do SIWZ tj.(załącznik nr 12 i załącznik nr 13), które przedstawiają, jakie frakcje śmieci i o jakich kodach były odbierane z Gminy Regimin.
6) do SIWZ dodano dodatkowo 2 załączniki tj.
Załącznik nr:
12. Rodzaje odpadów odebranych z terenu gminy w latach 2018-2019 nieruchomości zamieszkałe i
niezamieszkałe (dane na podstawie sprawozdań za lata 2018 – 2019).
13. Rodzaje odpadów zebranych w latach w 2018-2019 roku z PSZOK (dane na podstawie
sprawozdań za lata 2018 – 2019)
Uwaga: w związku z w/w zmianami biorąc pod uwagę okoliczności prawne zmianie uległ
wzór umowy.
Jednocześnie informuje się, że Zamawiający publikuje tekst jednolity SIWZ, formularza ofertowego oraz wzoru umowy w związku z powyższymi zmianami.
Zamawiający informuje, że powyższa modyfikacja oraz zmiany w załącznikach do SIWZ stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z powyższymi zmianami Zamawiający informuje jednocześnie o przedłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin to: 2020-06-04 do godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia tj. 2020-06-04, o godz. 14:00. Pozostałe ustalenia dotyczące składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2020-04-29.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego