Urząd Gminy Regimin
http://archiwum.regimin.pl

29 kwietnia 2020 15:40 | Przetargi

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 03/20. NAZWA ZADANIA: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN




Numer sprawy 03/20

Regimin 2020-04-29

 

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:  03/20. Nazwa zadania: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z
              TERENU GMINY REGIMIN

 

Stosownie do art. 38 ust. 4 i 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający tj. Gmina Regimin modyfikuje treść zapisu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które dotyczą przedmiotu zamówienia, jednego z kryterium w postępowaniu, zmianie formularza ofertowego oraz wzoru umowy. W związku z powyższymi zmianami zostanie przesunięty termin składania ofert.

 

1) w treści SIWZ w rozdziale III pkt. 2.2 ppkt. 2.2.6:

 

Jest:

 

Odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (za wyjątkiem gruzu), zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane dwa razy w roku – (przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym) w terminach wyznaczonych w harmonogramie przez Wykonawcę (chodzi o tzw. „wystawki” gdzie ludzie z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi)

 

Winno być:

 

Odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe (za wyjątkiem gruzu), zużyte opony i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny będą odbierane trzy razy (w roku 2020 jeden raz i 2021 dwa razy) – (przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym) w terminach wyznaczonych w harmonogramie przez Wykonawcę (chodzi o tzw. „wystawki” gdzie ludzie z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi)

 

2) w treści SIWZ w rozdziale XIV pkt. 4:

 

Jest:

 

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
    przedstawione poniżej

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

Cena brutto

60

Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę

25

Odbieranie odpadów wielkogabarytowych

15

 

PRZEPROWADZENIE AKCJI PROMUJĄCEJ SELEKTYWNĄ ZBIÓRKĘ ODPADÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PRZY UDZIALE URZĘDU GMINY W REGIMINIE

Waga: 25

 

W celu przyznania punktów za powyższe kryterium Zamawiający stosuje pod kryteria:

 

1) przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących się w placówkach 
     oświatowych na terenie Gminy Regimin

 

Przygotowanie ulotek/broszurek dla uczniów szkół:

a. Szkoła Podstawowa w Regiminie – około 242 uczniów

b. Gimnazjum w Regiminie – około 47 uczniów

c. Szkoła Podstawowa w Szulmierzu – około 87 uczniów

d. Szkoła Podstawowa w Zeńboku – około 52 uczniów

Razem około 428 ulotek/broszurek

 

Ulotka/broszurka powinna zawierać takie informacje jak:

- kompendium wiedzy o odpadach

- najważniejsze informacje o systemach selektywnej zbiórki odpadów

- jak segregować

- dlaczego warto segregować

- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach

- recykling, odzysk, zasady 3R

- ekologiczne aspekty segregacji odpadów

 

Projekt ulotek/broszurek i ich treści należy opracować w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.

 

Deklaracja wykonawcy  - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;

0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie

 

2) Przeprowadzenie w każdej ze szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę:

 

Przeprowadzenie pogadanek na temat gospodarki odpadami w w/w placówkach oświatowych w formie  przygotowanej prezentacji na temat:

- pojęcia związane z gospodarowaniem odpadów,

- konieczność segregacji odpadów,

- sposoby zmniejszenia ilości generowanych odpadów,

- pomysły na ponowne wykorzystanie niektórych odpadów.

- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach

 

Terminy pogadanek zostaną ustalone w trakcie trwania umowy.

Każde spotkanie (pogadanka) powinno trwać minimum 30 minut, powinno być przeprowadzone przy użyciu pomocy dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego.

 

Deklaracja wykonawcy - przyznanie 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;

0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie

 

Skutkiem niedotrzymania powyższych deklaracji związanych przeprowadzeniem akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w szkołach przez wykonawcę będzie kara pieniężna, która zostanie wskazana w umowie w kwocie 9 000 zł za niedotrzymanie warunków umowy.

 

ODBIERANIE ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH

Waga 15

Deklaracja wykonawcy - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia odbioru odpadów 4 razy w roku; 0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie

Jeżeli wykonawca zadeklaruje, że odbierze odpady 4 razy w roku to wyznaczy te terminy w harmonogramie.   

 

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

 

                                                                   

           Cena minimalna

               Ocena punktowa  =    ……………..................................     X 60 punktów

                                                                      Cena badana

Winno być:

 

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
    przedstawione poniżej

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

Cena brutto

60

Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę

25

Termin płatności faktury

15

 

PRZEPROWADZENIE AKCJI PROMUJĄCEJ SELEKTYWNĄ ZBIÓRKĘ ODPADÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY PRZY UDZIALE URZĘDU GMINY W REGIMINIE

Waga: 25

 

W celu przyznania punktów za powyższe kryterium Zamawiający stosuje pod kryteria:

 

1) przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących się w placówkach 
     oświatowych na terenie Gminy Regimin (U)

 

Przygotowanie ulotek/broszurek dla uczniów szkół:

a. Szkoła Podstawowa w Regiminie – około 242 uczniów

b. Gimnazjum w Regiminie – około 47 uczniów

c. Szkoła Podstawowa w Szulmierzu – około 87 uczniów

d. Szkoła Podstawowa w Zeńboku – około 52 uczniów

Razem około 428 ulotek/broszurek

 

Ulotka/broszurka powinna zawierać takie informacje jak:

- kompendium wiedzy o odpadach

- najważniejsze informacje o systemach selektywnej zbiórki odpadów

- jak segregować

- dlaczego warto segregować

- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach

- recykling, odzysk, zasady 3R

- ekologiczne aspekty segregacji odpadów

 

Projekt ulotek/broszurek i ich treści należy opracować w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.

 

Deklaracja wykonawcy  - przyznanie 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;

0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie

 

2) Przeprowadzenie w każdej ze szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę (LE):

 

Przeprowadzenie pogadanek na temat gospodarki odpadami w w/w placówkach oświatowych w formie  przygotowanej prezentacji na temat:

- pojęcia związane z gospodarowaniem odpadów,

- konieczność segregacji odpadów,

- sposoby zmniejszenia ilości generowanych odpadów,

- pomysły na ponowne wykorzystanie niektórych odpadów.

- dlaczego nie wolno spalać odpadów w paleniskach domowych i w ogniskach

 

Terminy pogadanek zostaną ustalone w trakcie trwania umowy.

Każde spotkanie (pogadanka) powinno trwać minimum 30 minut, powinno być przeprowadzone przy użyciu pomocy dydaktycznych oraz sprzętu audiowizualnego.

 

Deklaracja wykonawcy - przyznanie 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia akcji;

0 – punktów gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie

 

Skutkiem niedotrzymania powyższych deklaracji związanych przeprowadzeniem akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w szkołach przez wykonawcę będzie kara pieniężna, która zostanie wskazana w umowie w kwocie 9 000 zł za niedotrzymanie warunków umowy.

 

 

 

 

 

TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY (F)

Waga 15

 

W kryterium płatności faktury (F) – rozpatrywany będzie czas realizacji płatności faktury VAT, jaki Wykonawca wskaże w formularzu oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni. Najdłuższy możliwy termin płatności faktury wynosi 30 dni. Zgodnie z poniższym schematem Wykonawca może zaproponować termin płatności faktury w jednym z poniżej podanych wariantów.

 

0 punktów - termin płatności wynoszący co najmniej czternaście (14) dni mniej niż dwadzieścia
                     jeden (21) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez
                     wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową. 

 

7,5 punktu - termin płatności wynoszący co najmniej dwadzieścia jeden (21) dni mniej niż
                       trzydzieści (30) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez
                      wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.

 

15 punktów - termin płatności wynoszący trzydzieści (30) dni od dnia doręczenia
                               zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy
                             oraz zgodny z umową.

 

Wskazanie terminu płatności krótszego niż 14 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

 

CENA BRUTTO (C)

 

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

 

                                                                   

           Cena minimalna

               Ocena punktowa  =    ……………..................................     X 60 punktów

                                                                      Cena badana

 

 

Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą z sumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

Op = C + F + U + LE

gdzie:

Op – ocena punktowa oferty wynikająca ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za
         poszczególne kryteria;

C – liczba punktów otrzymana w kryterium cena;

F – liczba punktów otrzymana w kryterium termin płatności faktury (max. 15 pkt.).

U –  liczba punktów otrzymana w kryterium przeprowadzenie akcji promującej selektywną
        zbiórkę (przygotowanie ulotek/broszurek przez Wykonawcę dla dzieci i młodzieży uczących
        się w placówkach  oświatowych na terenie Gminy Regimin), (max. 15 pkt.).

LE – przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę – (Przeprowadzenie w każdej ze
         szkół akcji (lekcji) edukacyjnej promującej selektywną zbiórkę), (max. 10 pkt.).

 

 

3) w treści Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ:

 

Jest:

 

oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę:

 

Wynagrodzenie za 1 miesiąc realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:

 

cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł

podatek VAT…....% ............................................................................................zł

cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................................................)

 

WARTOŚĆ CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA OD 01.07.2020r. DO 31.12.2021r.

Wartość oferty wynosi:

cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł

podatek VAT…....% ............................................................................................zł

cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................................................)

 

Winno być:

 

Oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków, projekcie umowy i załącznikami stanowiącymi integralną część SIWS za cenę:

 

 

 

Rodzaj odpadów

 

 

 

Szacunkowa

ilość

odpadów w

Mg

Cena

jednostkowa

netto zl

 

Stawka

oraz kwota

podatku

VAT

Cena

jednostkowa

brutto zł

 

Wartość brutto zł (ilość,

kolumna 2 x kolumna 5)

 

1

2

3

4

5

6

Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne

1 583,46

 

 

 

 

 

Segregowane odpady

komunalne (metale i tworzywa sztuczne)

59,79

       

Segregowane odpady

komunalne (Szkło)

76,95

 

 

 

 

 

 

 

 

Segregowane odpady

komunalne (papier i tektura)

48,11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Segregowane odpady

Komunalne (odpady zielone - bioodpady)

 

 

 

 

 

71,44

Odpadów
      
wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych (za wyjątkiem gruzu), zużytych
       opony i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego  (chodzi o tzw. „wystawki” gdzie ludzie

z nieruchomości zamieszkałych będą mogli wystawiać w/w odpady na chodnik lub pobocze drogi)

42,42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odbiór odpadów z

PSZOK

68,52

       

Razem

1 950,69

X

X

X

 

 

SZACUNKOWA WARTOŚĆ CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA OD 01.07.2020r. DO 31.12.2021r.

Wartość oferty wynosi:

cena ryczałtowa netto..........................................................................................zł

podatek VAT…....% ............................................................................................zł

cena ryczałtowa brutto.........................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................................................)

 

4)w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
                  zmieniono zapis ze względu na zmiany jednego z kryteriów w postępowaniu

 

Z:

 

Zobowiązujemy się do przeprowadzenia odbioru odpadów wielkogabarytowych 4-razy w roku TAK / NIE*

 

Na:

 

Zobowiązujemy się do udzielenia czasu realizacji płatności za fakturę na okres  14 /21 / 30* dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.

 

5) do treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
                  dodano pkt 5. Którego zapis brzmi:

 

Oświadczamy, że zostały uwzględnione przy wycenie załączniki do SIWZ tj.(załącznik nr 12 i załącznik nr 13), które przedstawiają, jakie frakcje śmieci i o jakich kodach były odbierane z Gminy Regimin.

 

            6) do SIWZ dodano dodatkowo 2 załączniki tj.

 

Załącznik nr:

 

12. Rodzaje odpadów odebranych z terenu gminy w latach 2018-2019 nieruchomości zamieszkałe i
      niezamieszkałe (dane na podstawie sprawozdań za lata 2018 – 2019).

 

13. Rodzaje odpadów zebranych w latach w 2018-2019 roku z PSZOK (dane na podstawie
       sprawozdań za lata 2018 – 2019)

 

Uwaga: w związku z w/w zmianami biorąc pod uwagę okoliczności prawne zmianie uległ
               wzór umowy.

Jednocześnie informuje się, że Zamawiający publikuje tekst jednolity SIWZ, formularza ofertowego oraz wzoru umowy w związku z powyższymi zmianami.

 

Zamawiający informuje, że powyższa modyfikacja oraz zmiany w załącznikach do SIWZ stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

W związku z powyższymi zmianami Zamawiający informuje jednocześnie o przedłużeniu terminu składania ofert. Nowy termin to: 2020-06-04 do godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia tj. 2020-06-04, o godz. 14:00. Pozostałe ustalenia dotyczące składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Sprostowanie Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2020-04-29.

 

 

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki:

siwz_sprawa_03_2020.doc[761.5 KB]

formularz_+_zalaczniki_03_2020.docx[147.01 KB]

enotices_n0038s6n2020055766nf14pl.pdf[76.25 KB]