Przetargi

17 maja 2019 15:35 | Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY:05/19. NAZWA ZADANIA: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEKOWIE

 

 

 

REGIMIN, 2019-05-17

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

 

DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 05/19. NAZWA ZADANIA:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEKOWIE

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

(t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:          OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LEKOWIE

Adres zamawiającego:           LEKOWO NR 14

Kod Miejscowość:                   06-461 REGIMIN

NIP:                                        5661782752

REGON:                                 130139390

 

W imieniu Zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

Postępowanie przeprowadza Urząd Gminy w Regiminie

na rzecz

Ochotniczej Straży Pożarnej w Lekowie

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEKOWIE

 

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP
    Lekowo zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - wymagania techniczne.

2) Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:

a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ;

b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami;

c) posiadać komplet dokumentacji technicznej -eksploatacyjnej;

3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
    umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

 

     Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu znajdują się jakiekolwiek    
     znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują
     produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza
     rozwiązania równoważne ("lub równoważne" -art.29 ust.3 ustawy Pzp). Zamawiający
     przygotowując opis przedmiotu zamówienia nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów
     czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi
     dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi zauważy,
     analizując opis przedmiotu zamówienia, ze znajdują się takie przypadki lub pośrednio
     wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawców, aby zgodnie z art. 38 ust. 1
     ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty.
     Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający sprecyzuje, jakie cechy
     zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy
     ocenie.

 

     Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały
     wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
     technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3
     ustawy pzp.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

34144210 – 3 Wozy strażackie;

35110000 – 8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia:

    15.09.2019 r.

 

Będzie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli OSP nie otrzyma na czas wpływu środków z dotacji na swoje konto i w związku z tym nie będzie mógł zawrzeć umowy na realizację zamówienia. W związku z powyższym, jeżeli wystąpi taka okoliczność Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z pismem o przedłużenie związania z ofertą o czas potrzebny na podpisanie umowy jak również zostanie przesunięty termin realizacji zamówienia aby Wykonawca mógł skutecznie wykonać przedmiot zamówienia.     

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

 

1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)   nie podlegają wykluczeniu;

2)   spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

2.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 

 

1)  posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

      3)  zdolności technicznej lub zawodowej,

 

          Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedną dostawę    
                      odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (chodzi o dostawę średniego lub
                      ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 650 000 zł brutto).
                      Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                      podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów
                      potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie oraz prawidłowo zrealizowane,

,że łącznie spełniają w/w warunki.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
    podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

 

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w     
        postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

 

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

 

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
                zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
                 terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
                z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
                odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
                odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
                decyzji właściwego organu,

 

2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
                 Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
                 potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
                 lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
                 ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
                 organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
                 szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
                 zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 

3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
                jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
                podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

 

           4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
                 kapitałowej

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy  
złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

L.p.

Kryterium

Waga

Maksymalna liczba punktów

1.

Cena

60 %

60

2.

Zawieszenie kabiny

15 %

15

3.

Zawieszenie osi tylnej

15 %

15

4.

Gwarancja

10 %

10

Przyznanie punktów w danym kryterium szczegółowo opisane jest w SIWZ

 

Powyższe zobowiązania i deklaracje wykonawca odpowiednio zaznaczy w formularzu ofertowym

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2019-06-20 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2019-06-20, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

   

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

 

Zamawiający nie przewiduje dodatkowych dostaw.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 549356 – N – 2019 Data zamieszczenia: 17.05.2019 r.

 

 

 

 

 

Przeczytano: 1186 razy.| Wydrukuj|Do góry

Spis Rolny