17 maja 2019 15:35 | Przetargi
REGIMIN, 2019-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 05/19. NAZWA ZADANIA:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEKOWIE
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LEKOWIE
Adres zamawiającego: LEKOWO NR 14
Kod Miejscowość: 06-461 REGIMIN
NIP: 5661782752
REGON: 130139390
W imieniu Zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
Postępowanie przeprowadza Urząd Gminy w Regiminie
na rzecz
Ochotniczej Straży Pożarnej w Lekowie
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4x4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LEKOWIE
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP
Lekowo zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - wymagania techniczne.
2) Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ;
b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami;
c) posiadać komplet dokumentacji technicznej -eksploatacyjnej;
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu znajdują się jakiekolwiek
znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują
produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne ("lub równoważne" -art.29 ust.3 ustawy Pzp). Zamawiający
przygotowując opis przedmiotu zamówienia nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów
czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi zauważy,
analizując opis przedmiotu zamówienia, ze znajdują się takie przypadki lub pośrednio
wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawców, aby zgodnie z art. 38 ust. 1
ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty.
Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający sprecyzuje, jakie cechy
zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy
ocenie.
Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały
wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3
ustawy pzp.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
34144210 – 3 Wozy strażackie;
35110000 – 8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
15.09.2019 r.
Będzie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli OSP nie otrzyma na czas wpływu środków z dotacji na swoje konto i w związku z tym nie będzie mógł zawrzeć umowy na realizację zamówienia. W związku z powyższym, jeżeli wystąpi taka okoliczność Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z pismem o przedłużenie związania z ofertą o czas potrzebny na podpisanie umowy jak również zostanie przesunięty termin realizacji zamówienia aby Wykonawca mógł skutecznie wykonać przedmiot zamówienia.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedną dostawę
odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (chodzi o dostawę średniego lub
ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości minimum 650 000 zł brutto).
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów
potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie oraz prawidłowo zrealizowane,
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy
złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
L.p. |
Kryterium |
Waga |
Maksymalna liczba punktów |
1. |
Cena |
60 % |
60 |
2. |
Zawieszenie kabiny |
15 % |
15 |
3. |
Zawieszenie osi tylnej |
15 % |
15 |
4. |
Gwarancja |
10 % |
10 |
Przyznanie punktów w danym kryterium szczegółowo opisane jest w SIWZ
Powyższe zobowiązania i deklaracje wykonawca odpowiednio zaznaczy w formularzu ofertowym
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2019-06-20 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2019-06-20, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych dostaw.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 549356 – N – 2019 Data zamieszczenia: 17.05.2019 r.