Przetargi

06 kwietnia 2020 10:32 | Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

REGIMIN, 2020-04-03

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/20. Nazwa zadania:

ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:              URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego:                UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość:                       06-461 REGIMIN

Telefon:                                       +48 23681-17-56

Faks:                                           +48 236811756 wew. 37

Adres strony internetowej:          www.regimin.pl

Adres poczty elektronicznej:       ug@regimin.pl

Adres skrzynki ePUAP:               /1402082/skrytkaESP

Godziny urzędowania:                8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://www.bip.regimin.pl oraz na http://www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, położonych na terenie gminy Regimin w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu przygotowania do odpowiedniego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zasadami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętą Uchwałą Nr 3/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019r. w sprawie uchwalenia
Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024 z załącznikami, Uchwałą Nr 4/19 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019r. w sprawie wykonania
, Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024 oraz Uchwałą Nr XXX/159/17 Rady Gminy w Regiminie z dnia 26 maj 2017r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Regimin.

 

2.1     odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (informacje)

 

2.1.1. odpadów komunalnych zmieszanych,

 

Niezależnie od złożonej deklaracji osób dotyczących odpadów zmieszanych wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w worki do odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji. Odbiór tych odpadów powinien odbywać się jeden raz w miesiącu.

 

(w przypadku posiadania przez właściciela nieruchomości kompostownika, nie będzie on wyposażony w worek na odpady zielone ulegające biodegradacji)

 

2.1.2. odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:


         - metale i tworzywa sztuczne,

         - papier i tektura,

         - szkło

         - odpady zielone (bioodpady);

 

2.1.4. odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości
          zamieszkałych,

 

2.1.5 wyposażenie w odpowiednie pojemniki przez Wykonawcę punktu selektywnego
            zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który jest zlokalizowany na terenie
            Gminnej Oczyszczalni Ścieków w miejscowości Targonie. Prowadzeniem PSZOKU zajmuje się
            Zamawiający.

 

           W PSZOKU właściciele nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych będą mogli zostawiać:

a)         metale i tworzywa sztuczne

b)         papier i tektura

c)         szkło 

d)         chemikalia, przeterminowane leki

e)         odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie
                         domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia
                        monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek

f)          opakowanie wielomateriałowe

g)         zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

h)         zużyte baterie i akumulatory

i)          zużyte opony z samochodów osobowych,

j)          meble i inne odpady wielkogabarytowe,

k)         odpady budowlane i rozbiórkowe,

l)          popiół,

m)        odzież i tekstylia,

n)         odpady bio;

 

 mieszkańcy nieruchomości zamieszkałych – nieodpłatnie.

 

2.1.6. Urządzenia do gromadzenia odpadów – kontenery, pojemniki, worki – które zostaną ustawione w 
          miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca.

 

2.1.7. Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych (nieruchomości
           zamieszkałe i niezamieszkałe oraz zabudowy wielorodzinnej) oraz odpadów selektywnie          
           zebranych na terenach zabudowy wielorodzinnej i nieruchomościach niezamieszkałych:

 

          pojemność - 120 L

          pojemność - 240 L

          pojemność - 1100 L

 

2.1.8. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:

 

  1. materiał – folia polietylenowa LDPE,

  2. 120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor zielony

  3. 120 l grubość minimum 0,080 mm - kolor niebieski

  4. 120 l grubość minimum 0,035 mm - kolor żółty

  5. 120 l grubość minimum 0,080 mm - worki koloru brązowego na odpady zielone ulegające biodegradacji

  6. nadruk – jednostronny, kolor nadruku czarny, powierzchnia nadruku minimum 1500 cm2 maksimum 2000 cm2; treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy w ciągu 3 dni  po zawarciu umowy .

     

    Pojemniki muszą odpowiadać standardom i wymaganiom zawartym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2012r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2048 z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. Nr 219, poz.1858).

     

    2.1.9. Obowiązek mycia i dezynfekcji pojemników i kontenerów są po stronie właściciela nieruchomości.

     

    Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w SIWZ zamieszczonej na naszej stronie http://www.bip.regimin.pl oraz na http://www.regimin.pl

     

     

    Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

    90000000 – 7 usługi usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

    90511000 – 2 usługi wywozu odpadów

    90514000 – 3 usługi recyklingu odpadów

    90500000 – 2 usługi związane z odpadami

    90533000 – 2 usługi gospodarki odpadami

    90512000 – 9 usługi transportu odpadów

    90513100 – 7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

     

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

     

    V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

     

    VI. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany termin wykonania zamówienia: 01.07.2020r. do 31.12.2021r.

     

    VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

     

    1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1)   nie podlegają wykluczeniu;

    2)   spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     

    2.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 

     

    1)  posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

     

    Jako spełnienie  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:

     

  1. Posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Regimin.

  2. Zezwolenie na transport odpadów obejmujące odpady będące przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

  3.  Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

     

    2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

     

    Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:

     

    Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

    związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 1 000 000,00 zł na

    jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udziałem własnym lub/i franszyzą związaną

    z przedmiotem zamówienia nie wyższą niż 10% należnego odszkodowania lub 10 000zł.

    Ocena spełniania warunków przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

     

          3)  zdolności technicznej lub zawodowej,

     

            Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

     

       a)  Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                         trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                         krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                         podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                         dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

     

    Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 800 Mg rocznie,

     

        Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na      

                     podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,    
                     że usługi zostały wykonane należycie,

     

       b)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
                         celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania 
                         tymi zasobami.

             Za spełnienie  warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym
                        do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :

    1. 3 (trzema) samochodami specjalistycznymi bezpylnymi o minimalnej kubaturze 20m3 każdy

    2. 1 (jednym) samochodem specjalistycznym bezpylnym o kubaturze od 5 m3 do 8 m3;

    3. 2 (dwoma) pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,

    4. 1 (jeden) pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;

    5. systemem monitorowania i zarządzania flotą pojazdów umożliwiającym elektroniczną identyfikację pojemników i worków na odpady zmieszane i selektywnie zebrane. System ma identyfikować zdarzenie odbioru odpadów (datę i godzinę, miejsce – pozycję, identyfikatory pojemników i worków przypisanych do nieruchomości). System powinien prezentować zdarzenia odbioru pojemników na mapie  w czasie rzeczywistym. Podmiot odbierający odpady komunalne udostępnia Gminie wgląd do systemu w czasie rzeczywistym.

      Zamawiający na etapie składania ofert nie wymaga wglądu do w/w systemu, ale wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia takiego systemu po podpisaniu umowy w terminie jej obowiązywania, czyli od 01.07.2020 r

       

      Pojazdy wymienione w podpunktach od a do d muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu logo i nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Wymagania muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 11 stycznia 2013 r.w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122 z póź.zm.).

       

          d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
                           szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
                           robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
                           uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
                           publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o     
                           podstawie do dysponowania tymi osobami.

       

      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

      jako załącznik do w/w wykazu

       

       

      Potencjał osobowy:

      Co najmniej 5 (pięciu) kierowców z prawem jazdy kat. C.

       

      W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują zamówienie.

         

      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać

      ,że łącznie spełniają w/w warunki.

       

      Ocena spełniania warunków przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

       

       

      Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).

       

      3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
          podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

       

      4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
          wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tj.:

       

      1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
                         postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację
                         jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia
                        15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub
                         którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł
                         układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
                         zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację
                         jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe
                         (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655),

       

        2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego
                           uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego
                           niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie
                           wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,

       

        3)  jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp (urzędujący
                           członek jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnik spółki w spółce jawnej lub
                           partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub
                           prokurent), uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych
                           w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp z:

       

      a) zamawiającym,

      b) osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,

      c) członkami komisji przetargowej,

      d) osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a
                       ustawy Pzp - chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po
                       stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie
                       wykonawcy z udziału w postępowaniu

       

      5. Wykluczenie wykonawcy następuje jeżeli nie upłynął okres określony zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy
           Pzp.

       

      VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w     
              postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

       

      Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu (JEDZ) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

       

      Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

       

      1)   informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i
                         21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym
                          przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej
                         niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
                         udziału w postępowaniu;

       

      2)   oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
                         ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek
                         na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub
                         decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z                 
                         ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie

              spłat tych należności;

 

3)    oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego  
                   \zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

 

4)    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
                   jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
                  podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

 

  1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
    kapitałowej

     

                6)   Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                         trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                       krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                       podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                       dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

                       Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
                       wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3
                       miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z
                       uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
                       poświadczenia.(załącznik nr 7).

     

     7)  Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług                          
                       lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia. (załącznik nr 8)

     

     

     8) oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
                      wymagane uprawnienia,(załącznik nr 6)

     

     9) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy

           są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za
                       świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
                       informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
                        niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

                       (załącznik nr 9)

     

        Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej
        http//:www.bip.regimn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje
        Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy

        kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.
         Dz. U. z 2019, poz. 369), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o
         przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 11
         do SIWZ.

     

    VIII. Informacja na temat wadium:

     

    Zamawiający wymaga wniesienia wadium

    Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 zł, słownie: dwadzieścia
    tysięcy złotych

     

    IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

     

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

Najniższa cena

60

Przeprowadzenie akcji promującej selektywną zbiórkę

25

Odbieranie odpadów wielkogabarytowych

15

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

1. Oferty należy składać do dnia: 2020-05-14 do godz. 9.00

   

2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2020-05-14, o godz. 14:00

 

  1. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i  dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

     

  2. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

    Wykonawca składa ofertę za  pośrednictwem   Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu.

     

    Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.

       

    XII. Termin związania ofertą

    Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

     

    XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

    Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

     

    XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

     

    Nie dotyczy.

     

    XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

    Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

     

    XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

     

    Nie dotyczy

     

    XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

    Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

     

    XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w DUUE:

     

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2020-04-01.

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr ogłoszenia: 2020/S 067-159699 Data publikacji: 03.04.2020 r.

     

     

     

     

     

    __________________________________

    Mariola Kołakowska

Przeczytano: 450 razy.| Wydrukuj|Do góry

Spis Rolny