30 października 2020 14:40 | Przetargi
REGIMIN, 2020-10-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 07/20. Nazwa zadania:
BUDOWA OBIEKTÓW W SYSTEMIE KONTENEROWYM DO ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WRAZ ICH PODZIAŁEM:
ZADANIE 1: BUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO – SPORTOWEGO
W M. JARLUTY MAŁE
ZADANIE 2: BUDOWA ŚWIETLICY ORAZ PLACU ZABAW W M. PAWŁÓWKO
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
Adres strony internetowej www.regimin.pl
Adres poczty elektronicznej ug@regimin.pl
Adres skrzynki ePUAP: /1402082/skrytkaESP
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl i www.bip.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
BUDOWA OBIEKTÓW W SYSTEMIE KONTENEROWYM DO ZADAŃ INWESTYCYJNYCH WRAZ ICH PODZIAŁEM:
ZADANIE 1: BUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO – SPORTOWEGO
W M. JARLUTY MAŁE
ZADANIE 2: BUDOWA ŚWIETLICY ORAZ PLACU ZABAW W M. PAWŁÓWKO
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: BUDOWA KOMPLEKSU REKREACYJNO – SPORTOWEGO W M. JARLUTY MAŁE
- ROBOTY ZIEMNE
- ŁAWY FUNDAMENTOWE
- ŚCIANY FUNDAMENTOWE
- KONTENERY (WYKONAWCA POWINIEN UJĄĆ ROLETY ANTYWŁAMANIOWE NA OKNA I DRZWI
WEJŚCIOWE)
- ZAGOSPODAROWANIE TERNU (nawierzchnia z kostki betonowej zgodnie z projektem PZT)
ZADANIE 2: BUDOWA ŚWIETLICY ORAZ PLACU ZABAW W M. PAWŁÓWKO
- ROBOTY ZIEMNE
- ŁAWY FUNDAMENTOWE
- ŚCIANY FUNDAMENTOWE
- KONTENERY(WYKONAWCA POWINIEN UJĄĆ ROLETY ANTYWŁAMANIOWE NA OKNA I DRZWI
WEJŚCIOWE)
Bez zagospodarowania terenu (bez nawierzchni z kostki brukowej)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
W miejscowości Pawłówko stary fundament został rozebrany a teren po rozbiórce został uporządkowany. W związku z powyższym nie ma robót rozbiórkowych.
Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.bip.regimin.pl lub www.regimin.pl).
Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej oraz przedmiarów robót wyliczy wartość poszczególnych zadań inwestycyjnych (Zadanie 1 i 2) a po zsumowaniu obydwu w/w zadań wartość przeniesie do formularza ofertowego.
UWAGA
Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko, jako materiał pomocniczy.
Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa. Po zakończeniu robót faktura zostanie wystawiona na każde zadanie oddzielnie.
Pomimo „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Zasadne jest, więc zapoznanie się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
44211100 – 3 Budynki modułowe i przenośne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
do dnia 23.12.2020r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty
odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (chodzi o postawienie obiektu w
systemie kontenerowym tj mieszkalny, świetlica, biuro itp.). Wartości przynajmniej jednej za
minimum 50 000 zł brutto).
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów
potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym
na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz
doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy
posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
6) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy,
7) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery
tysiące złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja |
30 |
3. doświadczenie zawodowe kierownika budowy |
10 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2020-11-16 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2020-11-16, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
W przypadku złożenia ofert w formie elektronicznej otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 604582 - N - 2020 Data zamieszczenia: 30.10.2020 r.
__________________________________
Mariola Kołakowska
siwz_sprawa_07_2020.doc[354 KB]
formularz_+_zalaczniki_07_2020.docx[87.26 KB]
kluczpub_oferta_postepowanieid_efc49bf94f244547a21baeeb1b732b7b.asc[700 bajty]
pba01_rzut_parteru_jarluty_male.pdf[762.65 KB]
pba02_rzut_dachu_jarluty_male.pdf[776.1 KB]
pba03_przekroj_aa_jarluty_male.pdf[1.42 MB]
pba05_elewacja_jarluty_male.pdf[1.13 MB]
pba04_elewacja_jarluty_male.pdf[1.28 MB]
pba06_zestawienie_stolarki_jarluty_male.pdf[1.12 MB]
pbie01_inst_elektryczne_jarluty_male.pdf[846.66 KB]
pbie02_inst_elek_co_jarluty_male.pdf[795.23 KB]
pbis01_inst_wodkan_jarluty_male.pdf[812.39 KB]
pbk01_rzut_fundamentow_jarluty_male.pdf[804.83 KB]
pb_opis_tech_jarluty_male.pdf[483.42 KB]
pbpzt01_projekkt_zagospodarowania_jarluty_male.pdf[2.67 MB]
przedmiar_jarluty_male.pdf[204.47 KB]
pba01_rzut_parteru_pawlowko.pdf[732.99 KB]
pba02_rzut_dachu_pawlowko.pdf[746.27 KB]
pba03_przekroj_aa_pawlowko.pdf[1.4 MB]
pba04_elewacja_1_pawlowko.pdf[1.25 MB]
pba05_elewacja_2_pawlowko.pdf[1.1 MB]
pba06_zestawienie_stolarki_pawlowko.pdf[1.09 MB]
pbie01_inst_elektryczne_pawlowko.pdf[815.23 KB]
pbie02_inst_elektr_co_pawlowko.pdf[763.33 KB]
pbis01_inst_wodkan_pawlowko.pdf[780.52 KB]
pbk01_rzut_fundamentow_pawlowko.pdf[773.5 KB]
pb_opis_tech_pawlowko.pdf[619.29 KB]